Örebrobyrå bakom Mälardalsrådets kampanj – kan vinna annonstävling

gxn4whstr7pud0m2ev9q

Av totalt 154 bidrag valdes Mälardalsrådets kampanj ”Det är vi som är Mälardalsrådet” ut som en av de fjorton bästa under förra året. Mälardalsrådet har under 2015 annonserat i Dagens Samhälle med kampanjen “Det är vi som är Mälardalsrådet” som de tagit fram tillsammans med Örebrobyrån Studio Solutions. Columbi Ägg är Dagens Samhälles tävling för reklam riktad till den offentliga marknaden.

– ”Det är vi som är Mälardalsrådet” blev en del i vårt arbete för att synliggöra vår bas: medlemmarna. Vi ville fånga upp alla nya krafter i regionen och samtidigt påminna om vårt arbete. Vi är 57 kommuner och fem landsting och regioner som samarbetar för storregional utveckling. Samarbetet finns genom oss, men vi är ett medel, utan engagerade medlemmar ingen påverkan, säger Paloma Blanco, kommunikationsansvarig Mälardalsrådet