Thomas Göransson ny säljare för Villeroy & Boch Gustavsberg

Nu stärker Villeroy & Boch Gustavsberg sin säljorganisation med Thomas Göransson som KAM för större projekt. Hans huvudsakliga fokus kommer att vara att bygga långsiktiga relationer med fastighetsbolag och byggherrar samt att föra en kontinuerlig dialog med arkitekter och föreskrivare.

Thomas Göransson har arbetat med marknadsföring, kundutveckling och affärsutveckling under hela sin karriär. Senast inom ramen för ett eget företaget, men tidigare även på Telia Sonera, E.ON och SCA. På Villeroy & Boch Gustavsberg är Thomas uppdrag att utveckla en partnerrelation med kunderna för att kunna skapa ett ännu bättre slutresultat.

– Ambitionen är att genom en utvecklad kundrelation kunna erbjuda den kunskap och de mervärden som vi har till såväl fastighetsbolag som arkitekter och föreskrivare. På så vis kan vi tillsammans bygga framtidens badrum, säger Thomas Göransson, KAM på Villeroy & Boch Gustavsberg.

Thomas utgår ifrån Örebro men kommer att arbeta mot hela den svenska marknaden.